Sąvokos
Klientas– fizinis arba juridinis asmuo, kuris atlieka užsakymus internetinėje parduotuvėje Smartspot.lt ir yra užsakytos prekės gavėjas. Interneto parduotuvėje Smartspot.lt įsigytas prekes klientas naudoja savo asmeniniams poreikiams, šeimos narių ir giminių poreikiams ar kitiems tikslams.
Pardavėjas–UAB Mediafrontas
Parduotuvė - Smartspot.lt
Interneto parduotuvė –internetinė svetainė, kuri turi interneto adresą www.Smartspot.lt. Klientams interneto parduotuvėje pasiūloma Pardavėjo prekė, taip pat užsakytos prekės apmokėjimo ir pristatymo sąlygos.
Svetainė–Smartspot.lt
Prekė– materialus daiktas, esantis prekių apyvartoje ir siūlomas parduoti svetainėje.
Užsakymas– tinkamai įformintas Kliento užsakymas svetainėje dėl pasirinktos prekės pristatymo Kliento nurodytu adresu.
Pristatymo tarnyba– Pardavėjo partneris, kuris atlieka trečiųjų šalių prekių pristatymo Klientui paslaugos kontrolę.
Klientų aptarnavimo tarnyba– Pardavėjui priklausanti Aptarnavimo tarnyba, kuri vykdo Kliento svetainėje atliktų užsakymų kontrolę ir apdorojimą.
Išorinė svetainė– kitos interneto svetainės, nuorodos į kuriose yra skelbiamos svetainėje Smartspot.lt.
Bendrosios nuostatos
1.1.
1.2.Užsakydamas prekę internetinėje parduotuvėje Smartspot.lt, Klientas sutinka su prekių pardavimo taisyklėmis (toliau – taisyklės), kurios paaiškinamos toliau.
1.3.Šios Taisyklės ir informacija apie prekę, pateiktą Svetainėje, yra viešai prieinama.
1.4.Kliento ir Pardavėjo tarpusavio santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai.
1.5.Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles.
Registracija
2.1.Tik svetainėje registruotų Klientų užsakymai įforminami.
2.2.Pardavėjas nėra atsakingas už informacijos, kurią Klientas nurodo registracijos formoje, tikslumą ir teisingumą.
2.3.Klientas įsipareigoja neatskleisti savo vartotojo vardo ir slaptažodžio, kuriuos nurodė registracijos formoje. Jei Klientas įtaria, kad atskleistas jo vartotojo vardas ar slaptažodis arba įtaria, kad jį naudoja trečioji šalis, Klientas įsipareigoja nedelsdamas apie tai pranešti Pardavėjui, išsiųsdamas el. laišką Klientų aptarnavimo tarnybai. Laiškas turi būti išsiųstas iš elektroninio pašto, nurodyto registracijos formoje.
Užsakymo įforminimas ir jo įvykdymo terminai
3.1.Klientas gali įforminti Užsakymą išsirinkęs patinkančią prekę. Kliento pasirinktos prekės dedamos į prekių krepšelį.
3.2.Užsakydamas Klientas nurodo šią informaciją:
-
Gavėjo vardas, pavardė.
-
Pristatymo adresas
-
Kontaktinis telefonas
-
Elektroninio pašto adresas